perjantai 21. elokuuta 2015

sometimes you gotta fall many times before you can start to fly

Hei,

pitkästä aikaa ajattelin siirtyä takasin kirjottelemaan tänne..:) Mulla on ollut niin paljon kaikkia hyviä ja ei niinkään hyviä asioita, joita olen kohdannut ja käynyt läpi itseni kanssa. Nyt tuntuu siltä, että alan saamaan taas tasapainoa elämään..pikkuhiljaa. Joskus silti ajattelen, miksi elämä on niin vaikeaa? Vai teemmekö itse itsellemme paineita ja murheita, jotka taakkaantuvat niskaamme ja alkavat pilaamaan meille annettua elämää ja sen iloa? Vaikeaa.

Olen hieman muuttanut elämäntapaani ja itseäni. Kyllä, käyn vieläkin salilla,tottakai, mutta teen silti muutakin. Jos mieleni tekee lenkille, menen. Jos mieleni tekeekin katsoa leffaa tai mennä ulos kavereiden kanssa, teen niin. Yritän ikäänkuin etsiä balanssia omaan elämääni. "Kultaisen keskitien", josta puhutaan. Joskus se on vaan vähän hankalaa, joskus helpompaa löytää se oikea polku, kaikki vie oman aikansa.

Kesän aikana työnsin itselleni liian isoja odotuksia, liian isoja paineita ja ne kerääntyivät,kuten aikaisemmin sanoin, taakaksi niskaani. Suureksi, liian suureksi. Silloin päätin tehdä asialle jotain. Asiaa ei helpottanut, että luonteeni on hyvin haastava välillä. Minun pitää paremmin oppia tuntemaan itseni ja reagoimaan eri tunnemyrskyihin. Odotan liikaa itseltäni.

Olen viettänyt jonkin verran aikaa myös metsässä kävellen ja kuunnellen musiikkia, siitä saa ihanan mielenrauhan. Pois keskustan "suuresta" vilskeestä ja saasteista, omaa-aikaa.

Suunnittelen tällähetkellä myös opiskelupaikan vaihtoa ja muuttoa. Olen tositosi innoissani, että olen saanut mahdollisuuden kokeilla tätä. Pian asioiden olisikin tarkoitus edetä...:) Tämä tuntuu oikealta.

Kello on tasan 11 tällähetkellä, istun pehmeällä karvamatollani, juon lakritsa teetä ja syön vähän mansikoita. Mietin elämän syvällisiä kysymyksiä..hmm..oloni on aika neutraali. Ehkä mäkin vielä opin kunnolla nauttimaan elämästä. Se on mun suurin haaveeni tällähetkellä. :)




Odotan innolla jo syksyä ja sen vaatemuotia. Tänään kuumuudessa kuitenkin testailin ihanaa kirppislöytö karvatakkia.




Eilen kävelimme äidin ja siskon lapsen, Alexin kanssa kauniissa maisemissa, oli ihanaa. <3


Jotten kuulostaisi niin vakavata, tässä oikea pepsoden blingbling smile.

Öitä<3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti