keskiviikko 2. maaliskuuta 2016

SPRING

HEY

Oonpas ollut ahkera kirjoittaja taas kerran..mutta kun päivät kiitää niin kovaa vauhtia, ettei "ikinä ole aikaa"...juupajuu. No mutta joo...

Ihanaa kun kevät alkaa näyttäytymään piilostansa pikkuhiljaa! Mulla on nyt ollu kuukauden ajan jotain outoa kurkkukipua mikä välillä aina tupsahtaa ja sitten taas lähtee ja taas tulee..muutenkin on ollut liikkeellä tosi pahoja ja erilaisia flunssatyyppejä. Olihan jokunen tauti mullakin tuossa pari viikkoa sitten. Niin hirveä nuha, ettei henkeä saanut, verta suoraansanottuna suihkusi nenästä ja päivystyksessä sitten istuskeltiin se 6 tuntia veripapereissa almost pyörtyneenä...joo se oli aikamoista touhua. Noo, siitä päästiin yli ja tässä ollaan!

Hassua ajatella, että kesäloman alkuunkaan ei ole montaa kuukautta enään. Oon jo ihan tunnelmissa, mitä kaikkea sitä kesällä sitten voisikaan tehdä.. niin ihanaa. Viime kesänä, salilla missä kävin, oli niin kuuma ettei sielä päivällä voinut edes olla! Toivottavasti (uskon niin :D) että tässä uudessa ihanassa salissa pystyy mihin aikaan päivästä ilman liikoja kuumotuksia käydä treenaamassa! Muutenkin treenaaminen on nyt ollut todella kivaa ja rentoa tuolla uudella salilla! Suosittelen tulemaan testaamaan WellGo Training Centeriä!! Ihan huippu paikka! (sairaan upee ja hyvä ja upee ja rento ja mahtava ja paras ja ja..) Rohkeasti mukaan babet! :) Olen löytänyt myös kaikkia mulle uusia liikkeitä ja treenaustapoja, kokeillut kaikkea uutta niin on ollut tosi hauskaakin!






Onhan tässä stressiäkin jonkun verran ollut opiskelujenkin suhteen, saako kaiken suoritettua ajoissa, kun syksykin nyt meni miten meni. Mulla on siis vielä ensi kevääseen merkonomin tutkintoa jäljellä ja niin paljon kaikkea muutakin tässä samassa, mutta koitetaan nyt saada paperit ensi keväänä!! Olen jo monta kertaa ollu siinä pisteessä, että jos vaihtaisi alaa tai muuttaisi toiseen kaupunkiin jo opiskelemaan, mutta aina kun olen pääni selvittänyt ja ajatukseni, tulen siihen tulokseen, että olen jo niiin pitkällä, ettei nyt luovuttamaan lähdetä. Ja sehän ei mulla ole tapana. ;)





Tälläistä normaalia arkea tänne mun kevääseen. Välillä sitä miettii, ettei omassa elämässä ole ollenkaan mitään sisältöä, että kaikki on aina samanlaista tylsää.. mutta oikeasti kun rupeat ajattelemaan syvällisemmin ne pienet onnelliset normaalissa arjessa tapahtuvat hetket ovat niitä kultaakin kalliimpia, mistä tulee hyvä olo ja onnellinen mieli ovat ne ihan oikeasti todella tärkeitä ja muistiin jääviä hetkiä joista oma onnellisuus mielestäni paljon koostuu. <3



Yritän saada nyt kuvia, että saisin seuraavaksi kirjoitettua hieman omista treeneistäni, mitä tällähetkellä tykkään tehdä! :)



Nauttikaa nyt näistä ihanista aurinkoisista päivistä <3


<3:MAIJA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti