keskiviikko 30. maaliskuuta 2016

Waist Training


OMAKOHTAISIA KOKEMUKSIA WAIST TRAINERIN KÄYTÖSTÄ


Aattelin siis kirjottaa hieman omista kokemuksista koskien waist trainereihin! Ostin ekan waist trainerini hyena empireltä S koossa, mutta se ei millään mennyt kiinni, halusin nopeaa toimintaa, joten myin S kokoisen ja tilasin uuden M koossa ja se oli hyvä mulle. Noo kuitenkin parin viikon ahkeran treenin ja trainerin käytön jälkeen M koko tuli liian isoksi mulle, ja arvatkaa vaan rupesko ärsyttämään kun olin myynyt sen pienemmän koon...

tässä silloin joku ilta naturaalina vähä waist traininkii!


Noh, kuitenkin päätin että haluun vielä pienemmän trainerin, että sais vähän mahaa kuntoon ja muotoja, joten tuossa viimeviikolla tilasin Fashiongirl:istä S kokoa olevan trainerin, joka oli ihan super iso mulle, hermot meni ja tilasin sieltä uuden xs kokoisen kun viimein jaksoin ottaa mittanauhan ja mitata oman vyötärön kapuuden ja kappas xs kokoinen olikin just bueno! 




ELIKKÄS..

Itse olen todella todella rakastunut waist trainerin käyttöön. Monet vänkäävät vastaan, että eihän tuollainen 'vyö' voi kroppaasi muokata yms. (käytettiinhän joskus muinoin kunnon korsetteja ja kaikilla naikkosilla oli upean malliset kropat!) No mutta eihän se yksistään voikkaan. Elintapasi vaikuttavat paljon, kuinka ja miten paljonko waist traineri voi auttaa esim. polttamaan rasvaa keskivartalon alueelta tai muokkaamaan siitä naisellisemman muotoista, Tukena pitää tietysti olla liikuntaa ja oikeanlainen terveellinen ruoka. Olen myös itse huomannut, kun treenaan salilla, hikoilen paljon enemmän kun mulla on käytössä traineri treenin aikana,


MITEN WAIST TRAINER VAIKUTTAA MINUUN..?


- Kaventaa vyötäröäsi (huomioi elintavat, älä odota tuloksia yhdessä yössä..:D 2 viikosta eteenpäin rupeet huomaamaan tuloksia, mikäli käytät päivittäin.)

- Parantaa ryhtiä, auttaa selkäkipuihin (korsetin avulla ryhti pysyy suorana ja esim. jännitteet vähenee. Tukee selkää.)

- Nostattaa rintoja (yltää rintojen alle, mistä seuraa nostattava vaikutus)

- Auttaa painon pudotuksessa/ ja/tai kehon muokkaamisessa, koska juuri trainerilla on rasvaa polttava vaikutus keskivartalon alueella.


MITEN KÄYTÄN TRAINERIA JA MISSÄ..?


- 4-8h päivässä olen itse pitänyt traineria käytössä. (suositukset vaihtelee paljon, mutta noilla pitotunneilla itselleni ainakin on tehonnut.

- Voit käyttää sitä koska ja missä vain, parhaiten traineri kuitenkin tehoaa urheilun aikana! Salille, lenkille, mitä sitten teetkään, voit helposti pukea sen paidan alle.

- Muista valita se oikea koko..mittaa kapein kohta vyötäröstäsi (kylkiluiden alta) ja katso nettikaupan kokotaulukosta oman mittasi perusteella sopiva koko sinulle. 

- Muista, että waist trainerin PITÄÄ OLLA HYVIN PIUKKA, ETTÄ SE TOIMII. 

- ÄLÄ YLIKÄYTÄ SITÄ. ÄLÄKÄ LAITA SITÄ ALUKSI KAIKISTA KIREIMMÄLLE, VAAN ANNA KROPPASI ENSIN TOTTUA, ETTÄ KÄYTÄT KORSETTIA.





Itse kyllä suosittelen kaikkia kokeilemaan waist traineria! Aivan ihana. Mulla on ainakin kroppa muokkaantunut sen myötä, vaikka luontaisestikkin tosiaan olen kapeavyötäröinen. Tämän ja treenin avulla saan hyvin vaan korostettua sitä kropanmallia, jonka olen saanut ;) Mutta viis siitä minkä mallinen kroppasi on, kaikki ovat kauniita ja kaikkien on mahdollista kokeilla juuri vaikka tätä traineria ja saada unelmien kroppa! 

Yritin nyt hieman valaistuttaa tästä asiasta, toivottavasti saa jotain irti! :)








Laitan tähän loppuun vielä pari kuvaa, kun oltiin tuossa viimeviikolla kuvailemassa ihanassa auringonlaskussa!<3 Kevät<3







<3 MAIJA


3 kommenttia:

  1. hei! haluaisitko kertoa miten treenaat? olet saanut huikean tuloksen varsinkin reisi-pakara alueelle ja itse yritän myös reenata sitä kohtaa ja vinkit olisivat tosi jees! :)

    VastaaPoista
  2. Hyvät muodot:) harmi ku et käy porihallil :) t:92bodari

    VastaaPoista
  3. mä voisin vaikka kuvata.mitäs kaunokainen muuta?t.kaitzu78m

    VastaaPoista