sunnuntai 1. marraskuuta 2015

Just things

Heipsan!

Vihdoin ja viimein keskiviikkona ihana Chihuahua pentu Maisa (Maiskuli,Maiski,Maippi...:D) saapui <3 Sitä päivää odotin niin paljon! Maisa on sopeutunut niin ihanasti uuteen kotiin ja on se kyllä vaan niin ihana pikkukaveri! Ihana, ihana kasvattajakin löytyi tästä läheltä, joten kaikki meni todella hyvin! Tuntuu, että Maisa olis ollu kotona jo paljon kauammin, mutta hups, ei viikkoakaan..


Kadulla olen saanut paljon kommentteja, että 'mikä noin pieni voi olla', 'kuinka ihana' yms. ja valokuviakin mun pikku Maisasta on napsailtu! :D Ihanaa, että ihmiset tulee ja uskaltaa tulla juttelemaan ja kommentoimaan! Oli tietty kyse sitten mistä asiasta vaan. Kyllä tälläinen söpöläinen sulattaa kovemmankin sydämen. ;)


Pikkusta pitää pussailla ja helliä..<3



Ulos Maisa on jo tottunut toosi hyvin. Ahkerasti käydään, että oppii myös sisäsiistiksi..:) Tänään oli ihana syksyinen sää, joten lenksullekkin oli kiva mennä.


Mun nenä..hmm..taitaa johtua tästä nenäkorusta, sillä Maisa tykkää aina yhtäkkiä naukkasta mua nenästä..xD


Sellaista koira-arkea on ollut tämä viikko...

Paljon muutakin on tapahtunut ja olen selvittänyt taas vähän asioita, niin itseni kanssa kuin muutenkin. Ja pääsemässä eteenpäin uudelleen. <3 Pitäähän niitä kulmakiviä ja kuoppia olla matkan varrella, toisilla enemmän, toisilla vähemmän, 
Ensiviikolla (vihdoin, ihanaa, apua) takaisin salille treenaamaan ja takaisin tuttuun arkeen...en malta odottaa..ihanaa päästä kunnolla taas treenailemaan, että....<3<3 Kun johonkin on todella 'rakastunut' ja tietää mitä kaikkea hyvää se tuo tullessaan, ei siitä niin vaan päästä irti. Joskus jotkut asiat pitää vaan huomata kantapään kautta..vai miten se nyt sanotaan, hahhah.

Pakko myös sanoa, että olen niiin kiitollinen, että mulla on elämässä sellaisia ihmisiä (valmentajat,perhe,tuttavat...) jotka auttaa mua asioissa eteenpäin ja tukee minua (ymmärtää eri vaiheet ja ailahduksetxD)...kiitos <3 pus
Tästä taas suunta UP, ylöspäääin! Kohti voimakkaampaa huomista. ;) 


<3


 Asiasta miljoonaan...
Tänään tuli kirpparilta ostettua myös iso kasa uusia treenivaatteita! I'm coming for you gym.... Oli Sixdeucen housua, Peak Performancea, Adidasta, Nikeä...ja se kasa (missä oli paitaa, housua + kengät) makso vaan 29e! Ostoskasan kruunas Niken tennarit, mitkä makso 2e. :D ihania löytöjä..:)

Kivaa tulevaa viikkoa kaikille ja ihanaa marraskuun alkua<3 Maisa nukahtikin jo tähän syliin niin kaipa itekin pian painan pää tyynyyn..:) 




ÖITÄ<3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti