tiistai 1. joulukuuta 2015

December 1

Moikka <3

Joulukuun eka päivä eikä musta tunnu yhtään siltä! Vai tuntuuko? No kunpa tulis vaan taas lunta, mun mielestä se on niin ihanan vaalean kimmeltävää ja tekee luonnosta niin kauniin näkösen ja tietty jouluisen. Valosampaakin on kun lunta on maassa. Ensilumi tuossa kyllä oli, mutta liian nopeesti se lähtikin. Toivotaan että tulee pian takasin;) Jotenkin silti hassua miettiä, että enään kuukausi niin on 2016 vuosi..huhhuh! Tää vuosi on sujahtanu taas niiin nopsakkaan, ehkä liiankin..toisaalta oikeastaan  mielummin toivookin, että aika menisi nopeasti kuin todella hitaasti, mutta kun tuntuu, että se vaan nopenee ja nopenee...


Vaikka lunta ei näy niin joulumieli voi olla kyllä ihan 100%! Ihana joulunodotus vasta itellekkin on tullut kun kaikki kynttilät, lahjojen ostot, piparien leipominen alkaa...joulu on muutenkin kyllä aika taianomaista aikaa....;) Pitää kyllä ostaa vielä joululahjoja, siivota ja kaikkea muuta ennen juhlapyhiä..tuleekohan kiirus? haha


Voisin vaikka kuinka paljon lisäillä näitä jouluaiheisia kuvia, niin ihanan näköisiä<3


Leivottiin tossa viimeviikolla ekat piparit ja kuunneltiin joulumusiikkia! Sillon kyllä alko vielä enemmän miettimään ja odottamaan joulua. Ja vaikka vuodesta toiseen kuuntelee samoja joululaujuja on ne aina niin yhtä hienoja ja ihania. Musiikki kun mulle on todella tärkeä asia, tuo joululaulut todellakin joulufiiliksen!


ha ha, oikeet taideteoksethan niistä tuli..ei oo kyl vaikee arvata mikä kuuluu mulle..oon niin 'taiteellinen' yskilö ;D Kuulemma piparit olivat kyllä hyviä, mutta odotan silti, että äiti tekee itse piparitaikinan, voittaa kyllä kaupan taikinat helposti!


Mutta se siitä joulusta tällä erää! ;) Onkin aikaa jo hetki kun viimeks kirjottelin tänne. Oon vaan halunnut keskittyä omiin puuhiin kunnolla, etten oo oikeen edes jaksanut. Ajattelin että voisin kirjottaa vähän tän hetkisiä kuulumisia yms vielä..

Niin tosiaan aloitin ns, uudestaan kunnolla salilla käymisen pienen vähän rankemman puoleisen 'mietintätauon' jälkeen ja on tuntunut taas niin hyvältä treenata ja muutenkin fiilikset on ollu todella hyvät! Tunnen taas olevani terveempi ja vahvempi minä. Mulla ei ole ollut nyt kouluakaan hetkeen, joten oon päässy hyvin taas takaisin rytmiin ja tottua. Joulun jälkeen sitten taas alkaa opiskelut. Ja toisaalta odotan kouluun paluuta. Saa enemmän sisältöä viikkoihin ja näkee enemmän taas tuttujakin. :) (vaikka ihan varmasti hermoilen parin kouluviikon jälkeen, että enkö voi vaan jäädä kotiin:D)  



Kun alotin taas treenin ajattelin, että lähen ihan nollasta taas..mutta ei se mennytkään niin. Mulla oli kuin olikin voimia jäljellä eikä ihan vähänkään! Siitä oon kyllä toosi ilonen. Ja kokoajan enemmän ne voimat sieltä palautuukin, sen huomaa!


Nyt kun on ollut hstressitön ja hyvä fiilis, treenikin on kulkenut todella hyvin! Oon vaan nauttinut treeneistä ilman huolia omassa päässä. Kuinka hyvä olo siitä todellakin tuleekaan! Ihan mahtava. Jos vaan vähänkin kiinnostaa, niin kannattaa kyllä mennä testaamaan tekemään salitreenejä! Voin melkein luvata ettei jää ekaksi ja vikaksi kerraksi ;)<3 Silti jokaisella on se oma eri asia, joillakin sama josta nauttii todella paljon ja se on hyvä. Kaikkea uutta on silti ihana ja hyvä välillä testatakkin!








           Aaaivan ihanaa joulukuun alkua !

<3 Maija

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti