sunnuntai 3. tammikuuta 2016

January 2016

Nyt se sitten alkoi..vuosi 2016 ! Uusi, lupaava ja jännä vuosi edessä..ootan innolla kaikkea tulevaa, kiva kun on kerrankin sellanen tunne! Useesti kysytään, mitä uuden vuoden lupauksia olen tehnyt ja tosiaan en ole ikinä mitään suurempia lupauksia tehnyt koska mun mielestä ne on vaan turhia 'kehuskeluja', mitä useammat sitten lupailevatkaan. :D riippuu silti toteuttaako lupauksensa vai uhoaako vaan. Mutta jos nyt pitäisi sanoa jotain mitä voisin 'luvata' itselleni vuodelta 2016 on se, että yritän olla niin onnellinen kuin mahdollista. Aion tehdä juuri sellaisia asioita, joista nautin ja mitkä kiinnostavat minua. Haluan myös luvata itselleni etten valittaisi turhista asioista, vaan olisin tyytyväinen tähän hetkeen ja tekisin töitä sen eteen, että jotkin asiat voisivat olla paremmin. :)

Kerron vielä jotain juttuja, mihin aion keskittyä vuonna 2016...

MUSIIKKI

Musiikki on ollut mulle aina kaikki kaikessa. Kuinka ihanaa on eläytyä johonkin lauluun niin syvälle, että unohdat koko olemssaolosi...täydellistä. Itse soitin tosiaan vähän nuorempana n,9 vuotta viulua, kuorolainen, musiikkikoululainen, tanssija...olen tehnyt pienestä saakka asioita, joissa ollaan musiikin kanssa tekemisissä. Olen aina nauttinut sellaisita asioista. No, viulunsoitto sitten jäi siihen kun minulta ruvettiin haluamaan nuottien osaamista ja niistä suoraan soittamista. Sitä minä en jaksanut eikä minulla ollu kiinnostusta nuorempana, koska melkeinpä absoluuttisen sävelkorvani ansioista osasin soittaa laulut ne kerran kuultuani. Kuulen myös aina kaikki epävireisyydet ym oli sitten kyseessä soitto, laulu tai no mikä muukaan. Taitoni on välillä ärsyttävä mutta enemmänkin nautin siitä, ja osaan juuri hyödyntää sitä omassa käytössäni. Mutta viulutunneilta jäätyäni pois, usein soittelin radiosta ja elokuvista kuulemiani lauluja omaksi ilokseni. Luulin ettei minua ikinä rupeis harmittamaan,että lopetin viulunsoiton. Nykyään se hieman kaivaa mielessä. Eikä viulu ole jäänyt mielestäni pois..aina kun kuulen jonkin laulun, mieleeni tulee heti kuva miten sormeni ja jouseni liikkuisivat soittaessani kyseistä kappaletta Muistan kuinka innoissani olin kun sain ensimmäisen viuluni ja kuinka nautin sen soittamisesta..ehkä joskus vielä tartun soittimeen uudestaan..;) Eli mitä nyt musiikin harjoittamiseen tulee vuonna 2016...aion panostaa paaljon laulutunteihini. Rakastan kaikenlaista laulamista! Aion kehittää osaamistani laulajana ja muutenkin musiikin tuntemisessa, ääneni kehityksessä. Sen eteen aion tehdä paljon töitä tänä vuonna. :)


OPISKELU

Joo, ei ole todellakaan mun lempiaiheeni..:D mutta mulla on tosiaan enään puolitoista vuotta jäljellä merkonomin opiskeluja ja haluan suorittaa opiskelut niin, että valmistun keväällä 2017. Tämä syksy meni omien vaikeuksien takia vähän pieleen, mutta nyt olen valmis taas jaksamaan enemmän myös tässä asiassa. Ja haluan onnistua niin hyvin kuin itse sitten pystynkään, että saan ensimmäisen tutkintoni ja ammatin! 


LIIKUNTA

liikunta<3 sitä aion aktiivisesti harrastaa vuonna 2016, treenata niin salilla, tanssia ja ainakin liikkua luonnossa niin paljon kuin mahdollista. En halua tarrautua johonkin yhteen liikuntamuotoon liiakseen, vaan kokeilla erilaisia ja vaihdella. :) Pysyy kroppa ja mieli virkeänä! ;) (gunna work my booty too..x)


KASVISRUOKA

Jep, olen rakastunut. Nimittäin kasvisruokaan ja sen tekoon. Miten kaikista helpoista raaka-aineista saakaan niin hyvänmakuisia ja erilaisia ruokia! Mikä parasta, luonnonmukaisesti ja terveellisesti. Olen vasta alkaja tässä asiassa ja opettelen kokoajan enemmän. Tämä kiinnostaa mua hirveesti ja aion panostaa oppimiseen ja uusien ruokin löytämiseen! Mulla ei ole mitään suurempaa syytä, miksi olen alkanut kasvissyöjäksi pikkuhiljaa..haluan vaan olla mahdollisimman ystävällinen luonnolle, terveydelle ja muillekin eläville olennoille, Silti, jos jossakin tarjotaan lihaa yms tai menen syömään ym, aion ottaa mitä sitten haluankaan, En aio tehdä tästä sen suurempaa numeroa vaan testailla ja perehtyä tähänkin asiaan paremmin! Ainakin näiden kasvisruokapäivien jälkeen voin sanoa, että tekemäni fuudit on ollu toodella maukkaita ja vatsaystävällisiä! Hyvä fiilis. :)


tässä on eilistä lounasta: cashew pastaa :)


Onhan niitä muitakin asioita, johon aion panostaa ja toteuttaa ym. tänä vuonna, 2016! Mutta tuossa on nyt mitä halusin jakaa tässä postauksessa. 

Hyvää ja rentoa vuodenalkua<33 Nauttikaa ihanan talvisesta luonnosta, kun luntakin on saatu!







<3


2 kommenttia:

  1. Kiinnostavia kirjotuksia sulla ja tunnut niin järkevältä! Aloin miettimään että syötkö jotain protskujauhoja tms kun treenaat aika paljon?:) miten ite löysit hyvät lisäprotskut?
    Hyvää vuotta 2016 sulle. Ja tsemppiä kaikkeen<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. moikka!:) Kiitos kommentista<3 Kun treenasin vielä säännöllisemmin ja enemmän 'tavoitteellisesti'oli mulla käytössä treenijuomaa (aminohappo,malto, kreatiini, suola) ja palkkari (hera80, malto) heraa laitoin mm. välipalassa puuron sekaankin. :) Valmentajat suosittelivat silloin noita! Aminoa tilasin aina Manniselta. Nykyään en käytä mitään lisäravinteita, yritän saada kaiken tarvitsemani, niinkun saankin, ruuasta :) ps. pidin välillä taukoa herasta, huomasin vatsani toimivan paremmin (ei ollu kipuja ym, mitä usein sitä syödessä tuli), ihoni voi paremmin kaikilla tavoilla myös. Että mikäli sulla on herkkä vatsa ym, suosittelen alottamaan esim. heran käytön kokeilemalla toimiiko ja sopiiko se sulle! Kiitos paljon ja hyvää uutta vuotta sullekkin!<3

      Poista